; ; ; ;

Azt ismeri, amikor két könyvelő...

2015. február 7. Perfekt

Szombati lazítás gyanánt összeszedtünk néhány könyvelős viccet. Jó szórakozást!

Két könyvelő beszélget.
- Képzeld tegnap a könyvelő-bálon megismerkedtem egy nagyon csinos, fekete, tüzes-szemű bombázó könyvelőnővel.
-Szerencsés fickó!
-Felhívtam a könyvelőirodámba iszogattunk kicsit, átöleltem,...
-És aztán, ne csigázz, mondd mi történt még?
-Egyszercsak azt suttogja a fülembe:"vetkőztess le!"
-Azt a..,nahát, és?
-Lecibáltam a szoknyáját, a bugyiját is, aztán lefektettem az asztalra az új, dobozos könyvelőprogram mellé...
-Micsoda? Vettél új könyvelőprogramot? És ez már tudja kezelni a devizás tételeket?...

konyvelo_viccek.jpg

Két könyvelő a bankban áll a pénztárnál, amikor beront két bankrabló. Az egyik rabló a pénztárostól követeli a pénzt, a másik pedig sorba állítja az ügyfeleket, és kezdi begyűjteni tőlük a pénztárcáikat és értéktárgyaikat. A két könyvelő a sor végén áll, az egyik odacsúsztat egy ötezrest a másik kezébe, az meg suttogva kérdezi:
- Hát ez mi?
- Tessék, visszaadom a tartozásomat.

A könyvelő mondja a főnöknek:
- Főnök, megcsináltam a negyedéves kimutatást! Tízszer is utánaszámoltam.
- Nagyszerű.
- Tessék, itt van mind a tíz eredmény!

Hogy hívják a cseh adóellenőrt?
Holacsek.

Egy bróker a Wall Street-ről és egy könyvelő elmennek a lóversenyre. A bróker javasolja, hogy tegyenek fel 10 ezer dollárt egy bizonyos lóra.
A könyvelő szkeptikus, még sosem látott lóversenyt, először meg akarja ismerni a lovakat és a szabályokat. A bróker legyint:
- Á, te túl alapos vagy, és folyton elveszel a részletekben. - azzal felteszi a pénzét a kiválasztott lóra.
A ló tényleg megnyeri a versenyt, és a bróker egy halom pénzt kap.
- Mondd, mi a titkod? - kérdezi tőle a könyvelő.
- Egyszerű. - feleli a bróker - Két gyerekem van, kettő és hat évesek, ezt összeadtam, és feltettem a pénzt a kilencesre.
- De hisz' kettő meg hat az nyolc, nem kilenc!
- Látod, mondtam, hogy túl alapos és kukacoskodó vagy!

Egy könyvelő felkeresi az egyik ügyfelét, egy vidéki gazdát. A gazda éppen a birkákat tereli be egy karámba. Azt mondja a könyvelőnek:
- Maga nagyon jól ért a számokhoz. Meg tudja-e saccolni, hogy hány birka van a nyájamban?
A könyvelő nézi egy fél percig a nyájat, aztán azt feleli:
- Ezernyolcszázharminckettő.
- Pontosan! - kiált fel a farmer meglepődve - Hogy találta ki ilyen gyorsan?
- Megszámoltam a lábakat, aztán elosztottam néggyel.

Könyvelő az orvosnál:
- Doktor Úr, nem tudok aludni!
- Számoljon bárányokat elalvás előtt!
- De épp ez a baj, mindig, mikor elkezdem számolni, elrontom és vagy 1 óra kell hozzá, mire rájövök, hogy hol is rontottam el!

A főkönyvelő kétségbeesett arccal állít be a főnökéhez.
- Főnök úr, nem tudok a lánya nélkül élni!
- Csak semmi túlzás! - szól a főnök.
- Egyáltalán nem túlzás! Pontosan kiszámítottam.

"Semmi szükségem egyetlen testőrre sem.
Viszont nagyon is szükségem van két jólképzett mérlegképes könyvelőre."
(Elvis Presley)

süti beállítások módosítása